Film kao subverzivna umjetnost
Original price was: €41,50.€25,00Current price is: €25,00.
Na zalihi
Težina | 624 g |
---|---|
Format | 17 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2018 |
Broj stranica | 347 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Kao nova |
Ovo je knjiga o subverziji postojećih vrijednosti, institucija, običaja i tabua – na Istoku i na Zapadu, na ljevici i na desnici – u potencijalno najmoćnijoj umjetnosti stoljeća. Ova se knjiga bavi skepticizmom prema sveukupnoj općeprihvaćenoj mudrosti (uključujući i vlastitu), prema vječnim istinama, pravilima umjetnosti, prirodnim i ljudskim zakonima, zapravo prema svemu što se može smatrati svetim. Pokušaj je to da se sačuvaju, bar na jedan trenutak – za trajanja ove knjige – djela i postignuća subverzivnog filma. Suvremena Amerika – kasnokapitalistički kolos u vlasništvu velikih korporacija koji se izdaje za demokraciju i kojim dominira mahniti komercijalizam i konzumerizam – pokušava dominirati svijetom preko transnacionalne holivudske kinematografije i televizije, izvoza američkih kulturnih vrijednosti, te pretvaranjem zemaljske kugle u zabavni park Disney. Ostatak svijeta se ne bi trebao bojati dinosaura i vanzemaljaca već komodifikacije svih sfera ljudskog postojanja, naizgled nezaustavljive komercijalizacije ljudskog života i društva, rastuće međunarodne pošasti tematskih parkova, sveprisutnog pretvaranja svijeta u trgovački centar. Prvi put u povijesti najmoćniji masovni medij društva u potpunosti kontroliraju, i njime dominiraju, oglašivači i tržište, u potpunosti je vođen komercijalnim imperativima, zasićen sveprisutnim reklamama koje oglašivačima isporučuju publiku (umjesto da publici isporučuju programe), te još širim spektrom kanala koji uglavnom nude smeće 365 dana godišnje.