Kako postati pun ideja
€7,00
Nema na zalihi
Težina | 360 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 1997 |
Broj stranica | 192 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Knjiga Kako postati pun ideja prerađeno je i dopunjeno izdanje knjige Upravljanje kreativnošću. Knjiga je pisana u šaljivom tonu, a namijenjena je menadžerima, inventivnim pojedincima, učiteljima i odgajateljima, svima koji žele razvijati vlastitu kreativnost i njome upravljati. Ako netko za ovo djelo, pošto ga pročita, kaže da je knjiga i pol, imat će tek djelomično pravo. Istini za volju, riječ je o nečemu što je više od knjige i pol. Naime, ova knjiga ima stariju sestru, knjigu Upravljanje kreativnošću (Školska knjiga, Zagreb, 1992, ll.izd. 1994) koju sam preradio i dodao joj više od polovice novog teksta. Tako je riječ o posve novoj knjizi koja, zajedno sa svojom prethodnicom, čini nešto između knjige i pol i dvije knjige. Upravljanje kreativnošću bila je, iznad svakog očekivanja, izuzetno prihvaćena knjiga. Ne samo što je prvo izdanje brzo rasprodano usprkos ratu, zatvorenom i malom tržištu te rastućem siromaštvu hrvatskog pučanstva, već je naklada od 6 000 knjiga imala golem odjek u studentskim, psihološkim, pedagoškim, menedžerskim i srodnim krugovima. Bila je nagrađivana, recenzirana i promovirana više puta, na različitim mjestima i u raznim prigodama, tako da sam imao zadovoljstvo dobiti mnoštvo povratnih informacija, komentara i sugestija…