Bruno Grbac

Marketing: Koncepcija – imperativ – izazov

Original price was: €12,00.Current price is: €7,20.

Na zalihi

Težina 597 g
Format 15 × 23 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Rijeka

Godina

2005

Broj stranica

376

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 028187 Kategorija:

Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskog i poslijediplomskog studija ekonomskih fakulteta i marketing-stručnjacima u gospodarskim i drugim subjektima. Tekst u knjizi temelji se na klasičnom razmatranju marketing-problematike koja je nadograđena analizom novih trendova u teoriji i praksi marketinga. U stvaranju knjige doprinos dolazi od mnogih znanstvenika čije su ideje i citati korišteni u argumentaciji pojedinih postavki, kao i od mnogih uspješnih menadžera čije sam pristupe u ostvarivanju uspjeha gospodarskih i drugih subjekata analizirao. Izdavanje knjige ne bi bilo moguće bez potpore moje obitelji, najbližih suradnika mr. sc. Ivane First, Jasmine Dlačić, mr. sc. Dine Lončarić i suautora poslovnih slučajeva, kao i doprinosa mnogih sponzora na čemu im od srca zahvaljujem. Posebnu zahvalnost dugujem recenzentima prof. dr. Marcelu Meleru, koji je bio motivator i dobronamjerni kritičar, i prof. dr. sc. Murisu Čićiću koji je svojim primjedbama i sugestijama pridonio koncipiranje ove knjige