Maja Martinović

Marketing u Hrvatskoj : 55 poslovnih slučajeva

Original price was: €16,00.Current price is: €9,60.

Nema na zalihi

Težina 1950 g
Format 21 × 26 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2012

Broj stranica

559

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Kao nova

SKU: 032913 Kategorija:

KNJIGA PREDSTAVLJA VAŽAN TEMELJ ZA DUBLJE RAZMATRANJE I OSMIŠLJAVANJE PRAKTIČNIH STRATEGIJA, NE SAMO ZA PREŽIVLJAVANJE, VEĆ I ZA USPJEH. Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa zajedno sa svojim suradnicima u knjizi Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva predstavila pedeset i pet slučajeva iz hrvatske marketinške prakse. Predgovor za knjigu napisao je jedan od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler, profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management, koji s autoricom surađuje duži niz godina. Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse, te da na određeni način prezentira rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka. Knjiga je opremljena dragocjenim primjerima tvrtki koje su uspješne u ovim vremenima ispunjenim rizikom i neizvjesnošću, ali i nekim primjerima tvrtki koje nisu spremno dočekale tržišne promjene i nisu znale kako se prilagoditi novonastalim tržišnim okolnostima. Upoznavanje s dobrim i lošim poslovnim scenarijima koji se u njoj nalaze, povećati će učinkovitost svakog tko odlučuje. Podučavanje putem slučajeva iz poslovne prakse je temelj učenja kroz rješavanje problema (engl. problem-based learning) u središtu čega je uvijek student / polaznik koji u interakciji sa drugima nastoji riješiti problem, što se reflektira na njegovo iskustvo. To je vrlo aktivna pedagoška metoda koja je i vrlo bliska stvarnosti. Vrlo je dobra za stimuliranje učenja i podučavanje u okviru područja poslovne administracije, i u njoj predavači usmjeravaju diskusiju i upravljaju procesom učenja. Ova metoda pomaže u boljem shvaćanju teoretskih postavki, njeguje i razvija komunikacijske vještine, vještinu rješavanja problema i vještinu učenja iz zadanog konteksta. „ Ovi slučajevi pokazuju kako je hrvatska marketinška praksa u mnogočemu jednaka onoj u drugim zemljama svijeta, no opet ima i svoje specifičnosti koje se trebaju uvažavati…. U ovoj knjizi se mogu naći primjeri zanimljivih tržišnih situacija. Slučajevi omogućavaju čitatelju izvući pouke iz tuđih uspjeha i pogrešaka. Suvremeni i relevantni primjeri opisuju velike izazove, situacije i odluke s kojima se suočavaju marketinški stručnjaci i vodstva poduzeća. Živimo u turbulentnom razdoblju, gdje prilika i rizik brzo postaju vidljivi u globaliziranom svijetu. Takav svijet brzo proguta nepripremljene, ali i nagrađuje spremne i otporne kompanije koje imaju sposobnost brzog prilagođavanja na potencijalne prijetnje i iskorištavanja prilika koje im se pruže. Nadam se da ćete uživati učeći marketing iz primjera koji se ovdje nalaze, te da će vam ova knjiga poslužiti kao praktičan izvor znanja za vrijeme vašeg obrazovanja i daljnje karijere… Philip Kotler, S. C. Johnson Distinguished Professor