J.M. Juran

Planiranje i analiza kvalitete

8,00

Na zalihi

Težina 1893 g
Format 20 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

1999

Broj stranica

640

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 087585 Kategorija:

KAKO POSTIĆI ZADOVOLJSTVO KUPCA?!   Knjiga Planiranje i Analiza kvalitete, autora J. M. Jurana i F. M. Gryna predstavlja jedan od svjetski najpoznatijih udžbenika u području planiranja, provođenja i kontrole kvalitete. Tekst udžbenika je pisan krajnje jasnim, čak i za laika razumljivim jezikom. Definicije i osnovne empirijske znanosti, koje vrijede u području upravljanja kvalitetom, iznesene su uvjerljivo, uz veliki broj grafova i tablica s podacima koji predstavljaju konkretne primjere iz prakse.    Kratki sadržaj:   Temeljni pojmovi Procjenjivanje kvalitete u cijeloj tvrtci Poboljšanje kvalitete i smanjenje troškova Planiranje kvalitete i prihod od troškova Kontrola kvalitete Strateško upravljanje kvalitetom Organiziranje za kvalitetu Razvijanje kulturne kvalitete Temeljni pojmovi vjerojatnosti Statistička pomagala za analiziranje podataka Razumijevanje potreba kupaca Projektiranje za kvalitetu Odnosi s dobavljačem Proizvodnja, statistička kontrola procesa Kontrola, ispitivanje i mjerenje Marketing – ispunjavanje funkcije u praksi i servis kupaca Administrativne i potporne akcije Informacijski sustavi kvalitee, osiguravanje kvalitete