Strategija plavog oceana
Original price was: €16,00.€9,60Current price is: €9,60.
Nema na zalihi
Težina | 870 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2007 |
Broj stranica | 246 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: Renée Mauborgne Opis: Kako stvoriti prostor bez konkurencije na tržištu. Posve novi pristup strategiji poduzeća koji se temelji na ideji napuštanja crvenog oceana, tradicionalne strategije bespoštedne konkurencije i stvaranja plavog oceana kao neupitnog prostora na tržištu, čime se konkurencija čini sporednom. Umjesto dijeljenja postojeće potražnje, strategija plavog oceana usmjerava se prema povećanju potražnje i odvajanju od konkurencije. U knjizi se izlažu ne samo načela na kojima se zasniva nova strategija, nego i analitički alati koji omogućuju sustavni rad na njezinoj provedbi.