W. Chan Kim

Strategija plavog oceana

16,00

Nema na zalihi

Težina 870 g
Format 17 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2007

Broj stranica

246

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 068773 Kategorija:

Ostali autori: Renée Mauborgne Opis: Kako stvoriti prostor bez konkurencije na tržištu. Posve novi pristup strategiji poduzeća koji se temelji na ideji napuštanja crvenog oceana, tradicionalne strategije bespoštedne konkurencije i stvaranja plavog oceana kao neupitnog prostora na tržištu, čime se konkurencija čini sporednom. Umjesto dijeljenja postojeće potražnje, strategija plavog oceana usmjerava se prema povećanju potražnje i odvajanju od konkurencije. U knjizi se izlažu ne samo načela na kojima se zasniva nova strategija, nego i analitički alati koji omogućuju sustavni rad na njezinoj provedbi.