Suvremena poslovna komunikacija
Original price was: €27,00.€16,20Current price is: €16,20.
Nema na zalihi
Težina | 2741 g |
---|---|
Format | 22 × 28 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2012 |
Broj stranica | 750 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Kao nova |
10. izdanje LEKCIJE IZ SVAKODNEVNICE ZA POSLOVNI SVIJET BUDUĆNOSTI Jeste li sigurni da zainteresirana strana percipira vašu poruku onako kako ste vi to zamislili? Nijedna druga vještina neće Vam pomoći u karijeri na toliko različitih načina kao vještina komuniciranja. Ako tražite pouzdan način da se istaknete od konkurencije, unapređivanje komunikacijskih vještina mogao bi vam biti najvažniji korak. Otkrijte što je zapravo poslovna komunikacija i naučite kako poslovnom svijetu prilagoditi vlastitu komunikaciju iz života i s fakulteta. Komunikacija je jedan od najosnovnijih elemenata poslovanja, bilo da je riječ o istraživačkom timu koji prikuplja dokaze o tržišnim trendovima ili se radi o inspirativnom vođi koji vodi kompaniju prema ispunjavanju zajedničkih ciljeva. Učinkovita komunikacija je ključna za uspjeh organizacija i pojedinaca, a neučinkovita komunikacija često je uzrok manjih pogreški, velikih strateških zabluda i katastrofalnih neuspjeha. Bez obzira na profesiju kojom se želite baviti, sposobnost komuniciranja će biti ključna vještina – i vještina koju će poslodavci od vas očekivati kada uđete na tržište radne snage. Suvremena poslovna komunikacija već je dva desetljeća vodeći udžbenik iz tog područja, a ističe se najmodernijim analizama koje će studente uspješno pripremiti na stvarnu poslovnu praksu. Dok drugi udžbenici izdaju nova izdanja koja nisu u skladu s godinom u kojoj izlaze, Bovée i Thill pružaju znanje iz stvarnog svijeta današnjice i sutrašnjice.