Teorija treninga – Kineziologija sporta
€20,00
Nema na zalihi
Težina | 1489 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2013 |
Broj stranica | 576 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Stanje vrlo dobro, no hrbat je izvana na jednom uglu načet. Teorija i metodika treninga je znanstveno-nastavna disciplina koja studentima prenosi znanstveno utemeljene i teorijski obrazložene stručne spoznaje koje se mogu primijeniti u složenom procesu treninga, natjecanja, i oporavku sportaša. To je vrlo zanimljiv i izazovan predmet usmjeren ka unapređenju selekcije potencijalnih vrhunskih sportaša i razvoju tehnologije treninga kojom se utvrđeni potencijali sportaša mogu aktualizirati. U svakom poglavlju postoje dvije vrste gradiva koje studenti i treneri trebaju usvojiti: opće teorijske i metodičke spoznaje te specifične informacije utemeljene na praktičnom iskustvu autora. Zbog toga se u ovome tekstu, koji ima uporište u znanstveno-istraživačkim radovima, nalaze primjeri kako se ta znanja mogu učinkovito primijeniti u svakodnevnoj trenažnoj praksi. Udžbenik je namijenjen studentima trogodišenjg stručnog studija i specijalističkog diplomskog stručnog studija za izobrazbu sportskih trenera, ali i studentima svučilišnog studija kineziologije koji stječu kompetenciju za rad na području sporta. Posljednjih tridesetak godina zabilježen je nagao porast primjene novih spoznaja u pripremi sportaša različitih dobi u raznim sportskim granama. Rezultat toga je velika količina znanja iz pojedinih područja sportske pripreme kojom stručni kadrovi u sportu trebaju vladati žele li sa sportašima i sportskim ekipama postizati optimalne sportske rezultate. Treneri su suočeni s mnogostrukim i raznolikim izazovima u svojoj praksi. Temeljna baza znanja, koja stručno podupire trenera, stalno se razvija kao odgovor na praktičnu aktivnost i trenerova iskustava. To znači da uspješan trener mora stalno težiti tome da se upozna s važnim postignućima u teoriji, metodici i programiranju sportskog treninga. Stoga je važan zadatak autora svakog udžbenika ili priručnika predstaviti cjelokupnu lepezu znanstvenih, stručnih i praktičnih znanja koja do danas možda nisu bila dostupna svim trenerima. Transfer znanstvenih spoznaja i teorijskih znanja njihovom primjenom u praksi može se smatrati glavnom zadaćom svakog dobro koncipiranog udžbenika. Studenti koji se školuju za sportske trenere, ali i djelatni treneri u praksi nikada ne smiju prestati učiti – iz literature, od znanstvenika, jedni od drugih, moraju uvijek biti u tijeku s novim stručnim trenerskim znanjem. Ovaj udžbenik je koncipiran upravo s tom osnovno idejom.