Marketing u ugostiteljstvu i turizmu
Original price was: €40,00.€24,00Current price is: €24,00.
Na zalihi
Težina | 2749 g |
---|---|
Format | 20 × 26 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2010 |
Broj stranica | 932 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Kao nova |
Knjiga koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu. Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Poslovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslovnim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige. Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom. Kotler, Bowen, Makens