Philip Kotler

Marketing u ugostiteljstvu i turizmu

40,00

Na zalihi

Težina 2749 g
Format 20 × 26 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2010

Broj stranica

932

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Kao nova

SKU: 075114 Kategorija:

Knjiga koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu. Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige. Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom. Kotler, Bowen, Makens