Česta pitanja

Moram li se registrirati radi kupovine?
Što ako zaboravim lozinku?
Mogu li naručiti više primjeraka iste knjige?
Što ako tražena knjiga nije raspoloživa?
Kako mogu reklamirati kupljeni artikl?
Koliki su troškovi poštarine?
Koji su načini dostave? Kako preuzeti paket?
Kako ostvariti besplatnu dostavu?
Koji su načini plaćanja?
Šaljete li u inozemstvo?
Koliki su troškovi poštarine pri slanju u inozemstvo?
Otkupljujete li knjige? Ploče? Strip?
Kupujete li školske udžbenike?

Moram li se registrirati radi kupovine?
Kako bi obavili kupnju na Ex Libris web shopu registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo Vam moguće poslati potvrdu narudžbe. Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija.

Napomena: Ako biste se ipak htjeli registrirati, moguće je i jednostavno potvrditi to prilikom naručivanja, odnosno, unošenja Vaših podataka za klikom na kućicu pored “Otvoriti račun?” Inače je potrebno kreirati korisnički račun klikom na “Registracija” u gornjem desnom izborniku mrežne stranice, odmah ispod “Prijava”. Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na zeleno polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.

Što ako zaboravim lozinku?
U slučaju da ste zaboravili lozinku, trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?” ili “Izgubili ste zaporku?”  koji se nalaze unutar izbornika u gornjem desnom kutu početne stranice ili ispod unosa podataka na stranici za prijavu. Putem nje dolazite do web stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na Ex Libris, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako ‘pamtljive’ (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Mogu li naručiti više primjeraka iste knjige? Kako izbrisati artikl krivo ubačen u košaricu?
Odabrani sadržaj košarice moguće je mijenjati: brisati odabrane artikle i dodavati nove, naslovima iz Ex libris izdavaštva kao i drugim pojedinim naslovima moguće je dodavati i smanjivati broj odabranih primjeraka, dok kod većine antikvarnih knjiga to nije moguće iz razloga što u zadanom trenutku posjedujemo tek jedan primjerak. Artikl se briše iz košarice klikom na crvenu ikonu “x” nakon što spustite sadržaj košarice postavljanjem pokazivača (kursora) na košaricu u gornjem desnom kutu mrežne stranice, ili na isti način na stranici Košarice.

Što ako tražena knjiga nije na raspoloživa?
Možete se upisati u našu Knjigu želja klikom na “Stavi na listu želja”. Ova mogućnost nalazi se ispod prikaza knjige pri pretraživanju, kao i stranici svakoga pojedinog naslova (odmah ispod slike omota) koji u zadanom trenutku nije dostupan. Ostalo je na nama: mi ćemo Vas obavijestiti kada nam tražena knjiga opet dođe pod ruku.

NAPOMENA: Stavljanjem nekog naslova na listu želja ne obvezujete se kupiti ga kada nam opet stigne, nego jednostavno dozvoljavate nama da Vas obavijestimo o tome.

Kako mogu reklamirati kupljeni artikl?
Ex libris prihvaća sve oblike reklamacije koje se odnose na mehaničke nedostatke proizvoda, odnosno knjiga i ostalih medija, kao što su tiskarske greške, oštećene naslovnice i sl. Ne postoji vremensko ograničenje za reklamaciju, potrebno je samo računom dokazati da je artikl kupljen u sustavu Ex libris. Reklamirati ga možete kod nas u antikvarijatu na adresi Riva Boduli 3B u Rijeci ili putem e-maila.

Koliki su troškovi poštarine?
Pregled i potpuno obrazloženje troškova dostave dostupni su OVDJE.

Cijene poštarine se automatski kalkuliraju prema ukupnoj težini Vašeg paketa: ukupna težina paketa je vidljiva u Vašoj košarici, a težina pojedinačnih knjiga je vidljiva u Detaljima na njihovim stranicama. Troškove pakiranja i otpreme svih načina dostave pokrivamo mi, te se naznačeni iznos odnosi isljučivo na poštarinu naplaćenu od strane poduzeća koje vrši transport paketa. Fiksna cijena dostave odnosi se na slanje paketa putem paketomata (BoxNOW i GLS).

Za isporuku običnom poštom (Tiskanica, do 2 kg), troškovi dostave su najniži, ali dostava traje do 30 dana, a u najgorem slučaju pošiljka bude izgubljena. Ne preporučujemo dostavu Tiskanicom (HP). Ako pošiljka prelazi 2 kg, istu neophodno šaljemo kao paket Hrvatskom poštom ili GLS-om, uz dostavu na kućna vrata jedan radni nakon što kurir kod nas pokupi paket. U slučaju GLS-a, važno je da kurir ima kome ostaviti paket, a u pravilu će Vas telefonski kontaktirati prije dostave.

Ako kupac želi platiti prilikom preuzimanja (pouzećem), snosi dodatne troškove takvog plaćanja naznačene u procesu plaćanja (naknada je 1,00 €), uz važnu napomenu: GLS će vam naplatiti cijenu koja piše u Vašoj narudžbi, a Hrvatska pošta će vam uz naznačenu naknadu naplatiti dodatnu vlastitu naknadu u visini 1,83%.

Koji su načini dostave? Kako preuzeti paket?
Postoji pet različitih načina dostave, odnosno, preuzimanja Vaše narudžbe:
1. Tiskanica (HP) je najpovoljniji način dostave za sve pakete do 2 kg. Ovim načinom dostave imate mogućnost svih načina plaćanja osim prilikom preuzimanja. Ukoliko narudžba iznosi 15,00 € ili više, a teži manje od 2 kg, ostvarujete mogućnost besplatne dostave Tiskanicom. Ne preporučujemo ovaj način dostave zbog neodređenog vremena dostave i mogućnosti da se pošiljka izgubi.
2. Kurirska služba (GLS) je najbrži i najsigurniji način dostave paketa svih težina. Paket se dostavlja Vašu adresu jedan radni nakon što kurir GLS-a obavi prikup u našem antikvarijatu. Prikup će biti na dan Vaše narudžbe ukoliko ste je napravili do 9 h (ujutro) ili jedan radni dan nakon Vaše narudžbe. Ograđujemo se od mogućnosti odgode prikupa od strane GLS-a. Kurir će Vas u pravilu telefonski kontaktirati neposredno prije dostave paketa. Napomena: Neophodno je da netko bude na naznačenoj adresi radi uspješne dostave paketa.
3. Preporučena pošiljka (HP) odnosi se na dostavu Hrvatskom poštom s prativim brojem pošiljke, te se preporuča jedino ako iz nekog razloga niste u mogućnosti preuzeti paket bilo kojim drugim načinom. Na primjer, ako niste u mogućnosti biti na adresi tijekom dana radi preuzimanja paketa, a htjeli biste svakako platiti prilikom preuzimanja, moći ćete preuzeti preporučenu pošiljku u poštanskom uredu naznačenom na dokumentu koji Vam poštar bude ostavio.
4. Paketomati se odnose na preuzimanje paketa u paketomatima koje prilikom naručivanja odaberete. Trenutno nudimo paketomate BoxNOW i GLS, a cijene su formirane prema njihovom cjeniku.
5. Osobno preuzimanje odnosi se na preuzimanje u Antikvarijatu Ex libris, Riva Boduli 3B, Rijeka, podrazumijeva da ćete Vašu narudžbu preuzeti Vi ili netko Vaš na naznačenoj adresi antikvarijata Ex libris, te Vas molimo da u prostoru za napomenu napišete datum do kojeg namjeravate doći. Ako ne preuzmete paket u roku 7 dana, a niste naznačili drugi datum preuzimanje, Vaša narudžba se otkazuje.

Kako ostvariti BESPLATNU DOSTAVU?
Postoje dva načina za ostvarivanje besplatne dostave (vrijedi za dostavu unutar Republike Hrvatske):
1. Kada je iznos Vaše narudžbe 50,00 € ili više, ostvarili ste besplatnu dostavu GLS-om neovisno o težini i načinu plaćanja.
2. Dostava na BoxNow paketomate besplatna je neovisno o iznosu i težini narudžbe (do kraja 2023. godine)!

Koji su načini plaćanja?
Postoji četiri načina plaćanja:
1. Internet bankarstvo / opća uplatnica. Uplatite iznos narudžbe na naš račun. Molimo Vas da upišete šifru narudžbe u poziv na broj primatelja. Vaša narudžba bit će poslana po primitku uplate.
2. Gotovinom prilikom preuzimanja. Platite gotovinom prilikom preuzimanja kuriru GLS-a ili Hrvatske pošte. Hrvatska pošta neovisno o nama naplaćuje vlastiti porez na naznačeni iznos od 1,83%. Ovaj način plaćanja dostupan je za dostave: Kurirska služba (GLS) i (pod uvjetom je težina <2kg) Preporučena pošiljka (HP).
3. PayPal. Platite putem servisa PayPal. Ukoliko nemate PayPal račun, možete platiti i Vašom karticom putem CorvusPay servisa (ispod).
4. Online kartično plaćanje. Platite putem CorvusPay sustava za internet autorizaciju i naplatu kreditnih i debitnih kartica.

Šaljete li u inozemstvo?
Šaljemo vrlo često u razne europske zemlje, a isto tako i van Europe! Dostava je moguća bilo gdje u svijetu, te ju nastojimo ponuditi po najpovoljnijoj dostupnoj cijeni.

Koliki su troškovi poštarine pri slanju u inozemstvo?
Troškovi poštarine za slanje tiskanica ili paketa obrazloženi su i popisani ovdje. U zemlje članice EU sve pakete teže od 1 kg šaljemo GLS-om po najpovoljnijim mogućim cijenama. Izvan EU šaljemo Prioritetne preporučene pošilje ili Pakete Hrvatskom poštom.
ENG: Information on the shipping prices (in EUR) for postage of books by the Croatian Post Office or GLS are available here. We ship all packages heavier than 1 kg to countries in the European Union by GLS.

Otkupljujete li knjige? Gramofonske ploče? Strip?
Kupujemo knjige, gramofonske ploče i stripove. Možete ih donesti ili nam poslati popis/fotografije na e-mail adresu. Kad se radi o većoj količini, postoji i mogućnost dolaska na Vašu adresu radi evaluacije. Saznajte više o otkupu ovdje.

Kupujete li školske udžbenike?
Svake godine od 15.6. pa sve do početka 10. mjeseca bavimo se otkupom i prodajom srednjoškolskih udžbenika. Kupujemo udžbenike koji vrijede za nastavu u aktualnoj školskoj godini. Možete nam ih donesti u antikvarijat ili poslati e-mailom fotografije udžbenika koje biste nam Vi poslali poštom ili kioskom, ili bismo mi poslali dostavnu službu da na Vašoj adresi preuzme paket, a mi bismo Vam uplatili dogovoreni iznos na račun. Ostatak godine ne kupujemo udžbenike. Osnovnoškolske udžbenike uopće ne kupujemo.