10 zapovijedi za uspješnost malih i srednjih poduzetnika
€7,00
Na zalihi
| Težina | 249 g |
|---|---|
| Format | 15 × 21 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2003 |
| Broj stranica | 172 |
| Uvez | Meki |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Iscrpan priručnik namijenjen je malim i srednjim poduzetnicima, a posebno je prilagođen hrvatskom poslovnom svijetu. Kombinira teoretska poslovna načela s praktičnim primjenama na području analize poslovanja tvrtke (slabosti i jake strane, mogućnosti), poslovne politike tvrtke (marketing, prodaja, proizvodnja) i operativnih sustava (organizacija, kvalitetni kadrovi, logistika, menadžment, informacijski sustavi …). Autor je nizozemski biznismen i sveučilišni predavač s bogatim iskustvom u malim i velikim tvrtkama (Unilever, Philip Morris) u kojima je radio kao savjetnik ili član uprave.