Temelji menadžmenta
Original price was: €29,50.€17,70Current price is: €17,70.
Nema na zalihi
Težina | 2103 g |
---|---|
Format | 20 × 26 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2008 |
Broj stranica | 879 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Kao nova |
Ostali autori: Fikreta Bahtijarević-Šiber Nina Pološki Vokić Opis: Fenomen menadžmenta, ne samo kao teorije, već još više, i kao uspješne prakse, već dugo zaokuplja pozornost znanstvene i stručne javnosti. U sve globaliziranijem svijetu, diferencijacija uspješnih od neuspješnih organizacija temelji se primarno na sposobnosti menadžmenta koji te organizacije vodi. Za menadžment znamo da je znanost, afirmirana već sto godina, a za uspješan menadžment vjerujemo da sadržava i elemente umijeća, gotovo bi se moglo reći, elemente umjetnosti. Upravo je to razlog zašto se menadžment ne može nikada do kraja naučiti, a još manje kopirati. Uspjeh organizacija, više nego ikada do sada, rezultat je djelotvornog menadžmenta. A uspješnog menadžmenta nema bez sposobnosti i talentiranih ljudi, bez menadžera i odgovarajućeg stručnog znanja i vještina. Unatoč dugotrajnom interesu, uz menadžment se vežu još uvijek mnogobrojne dileme i prijepori. Ova knjiga pokušava dati odgovore ne relevantna pitanja menadžmenta, kako bi omogućila studentima da svladavaju sve bitne probleme s kojimase menadžment suočava, a menadžerima da postanu uspješni i da se mogu nositi sa sve većim izazovima u današnjoj poslovnoj okolini.