Ponašanje potrošača
Original price was: €33,50.€20,10Current price is: €20,10.
Na zalihi
Težina | 1909 g |
---|---|
Format | 21 × 27 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2015 |
Broj stranica | 732 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Kao nova |
Europska slika. 4. izdanje NAJBOLJE PRATI AKTUALNA ZBIVANJA I SPOZNAJE IZ PODRUČJA PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVIJETU! Udžbenik Ponašanje potrošača djelo je četvorice sveučilišnih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspjeli napraviti vjerojatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen europskom poslovnom okružju. Posebna vrijednost ovog udžbenika je što uspješno povezuje teoriju ponašanja potrošača s stvarnim situacijama iz poslovnog svijeta. Knjiga je i posebno strukturirana; jedinstvena petodijelna „mikro-makro kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup te najnovije podatke potrebne za razumijevanje ponašanja europskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga zorno pokazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije. Izvrsno je strukturiran tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrijepljen nizom vrlo ilustrativnih i aktualnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustriraju primjenu teorija opisanih u knjizi. U svakom poglavlju je pregledni i jasan sažetak najvažnijeg te pitanja i testovi za provjeru znanja tako da studentima olakšava učenje, no istodobno je svakome vrlo zanimljiva za čitanje. Kratki sadržaj: I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU Uvod u ponašanje potrošača Potrošačko društvo Obilaženja trgovina, kupovanje i ocjenjivanje II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE Percepcija Pojam o sebi Motivacija, vrijednosti i životni stil III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA Učenje i pamćenje Stavovi Individualno odlučivanje IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka Dohodak i društvena klasa V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI Kultura i ponašanje potrošača Procesi kulturnih promjena Nova vremena, novi potrošači