Jozo Previšić

Osnove međunarodnog marketinga

Original price was: €12,00.Current price is: €7,20.

Na zalihi

Težina 761 g
Format 20 × 26 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2012

Broj stranica

318

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 094780 Kategorija:

Ostali autori: Đurđana Ozretić Došen i Zoran Krupka. Knjiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima iposlovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.