Menadžment umjetnosti u turbulentnim vremenima
Original price was: €10,00.€7,50Current price is: €7,50.
Nema na zalihi
Težina | 377 g |
---|---|
Format | 14 × 21 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2008 |
Broj stranica | 279 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Autori, dvoje eminentnih kulturnih stručnjaka pokušava dati pregled dramatičnog perioda promijene koji je zahvatio kulturni sektor Srednje, Istočne i Jugoistočne Europe od 1990. godina nadalje. Fundamentalistički preokret od autoritativnog socijalizma prema tržišnoj ekonomiji i članstvu u Europskoj Uniji doveo je do niza izazova i prilika za menadžment umjetnosti. No autori ističu da kulturne organizacije moraju biti u mogućnosti osloniti se na jaku organizacijsku strukturu i imati dobre menadžerske kapacitete. Iz toga razloga strateško planiranje i povećana učinkovitost u organizacijskom razvoju i menadžmentu postaju ključni faktori. Takvo planiranje i učinkovitost pomažu kulturnim organizacijama da što bolje riješe izazove s kojima se suočavaju. Knjiga kombinira različite suvremene pristupe u menadžmentu umjetnosti, izdvajajući praksu i adaptirajući postojeće teorije sa rješenjima razvijenim za menadžment umjetnosti u turbulentnim vremenima. Napomena: knjiga dolazi iz otpisa javne knjižnice. Stanje uredno.