Upravljanje marketingom
Original price was: €40,00.€24,00Current price is: €24,00.
Nema na zalihi
Težina | 2776 g |
---|---|
Format | 20 × 27 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2014 |
Broj stranica | 900 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Kao nova |
Ostali autori: Kevin Lane Keller Maja Martinović Opis: Uključuje slučajeve iz poslovanja u Hrvatskoj i regiji. Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz širokog područja marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktualna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju poduzeća, tako ih prati i analizira ova knjiga. Naime, knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka.