Jerry Mander

Četiri argumenta protiv televizije

7,00

Nema na zalihi

Težina 999 g
Format 17 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Rijeka

Godina

2002

Broj stranica

315

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Vrlo dobro

Forma

Lokalitet

Razdoblje

Tema

, , ,

SKU: 030918 Kategorija:

Jerry Mander je kao reklamni menadžer proveo petnaest godina u agenciji Freeman, Mander & Goosage u San Franciscu koja se proslavila kao jedna od najvažnijih u području oglašavanja u Sjedinjenim Državama. Napustivši posao oglašavanja, Mander radikalno mijenja svoje interese te se vezuje uz javne kampanje za nevladine organizacije, usmjeravajući svoj angažman protiv korporacijskih monopola. Njegova prva knjiga Četiri argumenta protiv televizije (1978.) nastala je upravo kao rezultat studioznih promišljanja o medijima, naročito televiziji, i njihovoj povezanosti s korporacijskim reklamnim kampanjama te učincima koje ostavljaju na gledateljima. U svojoj posljednjoj knjizi In the Absence of the Sacred: The Failure if Technology and the Survival of the Indian Nation Jerry Mander, govoreći o preživljavanju indijanskih naroda, nastavlja s kritikom tehnološkog uma koji, kao dio jedinstvenog stroja, nije u stanju odvojiti svoju bit od biti stroja koji je stvorio.