Deontologija medija
€7,00
Na zalihi
| Težina | 596 g |
|---|---|
| Format | 16 × 24 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2007 |
| Broj stranica | 120 |
| Uvez | Tvrdi |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Deontologija medija je djelo koje dolazi u hrvatsku javnost, pogotovo novinarsku, u pravi čas. Novinarska profesija je u dubokoj krizi, nestaju stara shvaćanja naslijeđena iz jednopartijskog sustava, a nova, demokratska, nisu još posve usvojena ili se smatra da je prodavanost, slušanost i gledanost jedini pravi kriterij…A ne istinito, točno, pošteno, uravnoteženo i nepristrano izvještavanje. Knjiga Claude-Jean Bertranda je upravo sublimirano znanje i iskustvo o tome što je novinarstvo, kako funkcioniraju mediji. Te kako samoregulacijom postići profesionalnost i etičnost.