Design Thinking : kako da stvarate proizvode koje ljudi žele
€10,00
Nema na zalihi
| Težina | 510 g | 
|---|---|
| Format | 17 × 24 cm | 
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Beograd  | 
		
| Godina | 2020  | 
		
| Broj stranica | 272  | 
		
| Uvez | Meki  | 
		
| Stanje knjige | Vrlo dobro  | 
		
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus. Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta. Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove probleme, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im se lako u svakoj fazi. Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa. Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!