Ekonomija identiteta
Izvorna cijena bila je: €11,00.€6,60Trenutna cijena je: €6,60.
Na zalihi
| Težina | 349 g |
|---|---|
| Format | 17 × 24 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2012 |
| Broj stranica | 186 |
| Uvez | Meki |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ekonomija identiteta novi je način razumijevanja odluka ljudi – na poslu, u školi i kod kuće. Tom ekonomijom bolje možemo shvatiti zašto poticaji poput dioničkih opcija djeluju ili ne djeluju; zašto su neke škole uspješne, a druge nisu; zašto neki gradovi i gradići ne ulažu u svoju budućnost – i mnogo, mnogo više od toga. Ekonomija identiteta premošćuje kritičan jaz u društvenim znanostima. U ekonomiju uvodi identitet i norme. Predodžbe ljudi o tome što je primjereno i što je zabranjeno, i za koga, temeljne su za određivanje koliko će se truditi na poslu i kako će učiti, trošiti i štedjeti. Stoga identitet ljudi – njihove ideje o tome tko su i kakvima žele postati – može biti najvažniji čimbenik koji utječe na njihove ekonomske živote. I ograničenja koja društvo postavlja na ljudske identitete mogu također biti jedna od ključnih odrednica njihovog ekonomskog blagostanja.