George A. Akerlof

Ekonomija identiteta

11,00

Na zalihi

Težina 349 g
Format 17 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2012

Broj stranica

186

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 077019 Kategorija:

Ekonomija identiteta novi je način razumijevanja odluka ljudi – na poslu, u školi i kod kuće. Tom ekonomijom bolje možemo shvatiti zašto poticaji poput dioničkih opcija djeluju ili ne djeluju; zašto su neke škole uspješne, a druge nisu; zašto neki gradovi i gradići ne ulažu u svoju budućnost – i mnogo, mnogo više od toga. Ekonomija identiteta premošćuje kritičan jaz u društvenim znanostima. U ekonomiju uvodi identitet i norme. Predodžbe ljudi o tome što je primjereno i što je zabranjeno, i za koga, temeljne su za određivanje koliko će se truditi na poslu i kako će učiti, trošiti i štedjeti. Stoga identitet ljudi – njihove ideje o tome tko su i kakvima žele postati – može biti najvažniji čimbenik koji utječe na njihove ekonomske živote. I ograničenja koja društvo postavlja na ljudske identitete mogu također biti jedna od ključnih odrednica njihovog ekonomskog blagostanja.