Ekonomija za menedžere u svjetskoj privredi
€12,00
Na zalihi
Težina | 1222 g |
---|---|
Format | 16 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 1994 |
Broj stranica | 722 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Drugo izdanje. KAKO POBIJEDITI TRŽIŠTE! U današnjoj globalnoj ekonomiji, upravljanje poduzećima s nacionalnog stajališta izgubilo je na značenju. Stoga je prvenstveni cilj ove knjige uvesti čitatelja u međunarodnu dimenziju ekonomije za menadžere koja bi odrazila globalizaciju proizvodnje i ekspanziju distribucije u današnjem svijetu. Studija sinteza ekonomske teorije, znanaosti o odlučivanju, različita područja poslovne administracije, te međusobni utjecaj poduzeća u njihovim nastojanjima pri donošenju odluka kad su suočeni s različitim izazovima. Kratak sadržaj: Uvod Analiza potražnje (teorija, ocjenjivanje i prognoziranje) Analiza proizvodnje i troškova (teorija, ocjenjivanje i linearno programiranje) Tržišna struktura i obrasci određivanja cijena Regulacija, analiza rizika i određivanje potrebnog kapitala Riječnik, indexi