Dominick Salvatore

Ekonomija za menedžere u svjetskoj privredi

12,00

Na zalihi

Težina 1222 g
Format 16 × 23 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

1994

Broj stranica

722

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 044959 Kategorija:

Drugo izdanje. KAKO POBIJEDITI TRŽIŠTE! U današnjoj globalnoj ekonomiji, upravljanje poduzećima s nacionalnog stajališta izgubilo je na značenju. Stoga je prvenstveni cilj ove knjige uvesti čitatelja u međunarodnu dimenziju ekonomije za menadžere koja bi odrazila globalizaciju proizvodnje i ekspanziju distribucije u današnjem svijetu. Studija sinteza ekonomske teorije, znanaosti o odlučivanju, različita područja poslovne administracije, te međusobni utjecaj poduzeća u njihovim nastojanjima pri donošenju odluka kad su suočeni s različitim izazovima. Kratak sadržaj: Uvod Analiza potražnje (teorija, ocjenjivanje i prognoziranje) Analiza proizvodnje i troškova (teorija, ocjenjivanje i linearno programiranje) Tržišna struktura i obrasci određivanja cijena Regulacija, analiza rizika i određivanje potrebnog kapitala Riječnik, indexi