Europsko lobiranje
Original price was: €13,50.€10,13Current price is: €10,13.
Nema na zalihi
Težina | 992 g |
---|---|
Format | 20 × 30 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2007 |
Broj stranica | 142 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ova knjiga napisana je na temelju autorova praktičnog iskustva u europskim poslovima. Ona na jasan način oslikava sustav, tijela i funkcije koje utječu na donošenje pojedinih odluka, ističući važnost lobista i lobiranja u svladavanju administrativnih zapreka sustava. Knjiga daje jasne odgovore na pitanja tko, što, gdje, kada i kako lobirati u EU. Lobiranje je aktivnost koja danas predstavlja sastavni dio svakog demokratskog zakonodavnog i političkog procesa. Pojam koji je proizašao iz britanske političke prakse polovinom 19. stoljeća, izvorno je označavao predvorje engleskog parlamenta gdje su predstavnici interesnih skupina nastojali utjecati na parlamentarce. Danas je uvriježen u političkoj praksi. “Umijeće uvjeravanja”, kako često volimo nazivati ovu tehniku komunikacije, zasigurno se nije promijenilo od doba kad je u svojim govorima Katon pozivao Rimljane na rušenje Kartage. U demokratski uređenim društvima lobiranje je profesionalno utemeljena djelatnost, odnosno legitimni aspekt političke scene. Bez obzira na kontroverze koje je u prošlosti na sebe vezao taj pojam, lobističko djelovanje postalo je neizostavna praksa kojom se služe pojedinci, interesne skupine ili vlade kako bi utjecale na provedbu određenih politika. U vremenu kad pred hrvatskim narodom stoji izazov integracije u zajednicu naroda Europe, lobiranje postaje važnim alatom koji je često uspješniji od službenih diplomatskih kanala komunikacije. Bez obzira na sveopću informatizaciju društva kojoj je posljedica opća pojava komuniciranja putem interneta, osoban kontakt je i dalje nezamjenjiva karika u stvaranju dobrih općih, pa time i poslovnih odnosa. Bruxelles je kao strateško polazište svake europske politike nužna točka djelovanja hrvatskih političkih i gospodarskih krugova. Samo stvaranjem dobrih poslovnih kontakata Hrvatska može računati na kvalitetnu poziciju u sklopu europskog sustava odlučivanja. Imajući to u vidu, lobnranju treba pristupiti odgovorno i profesionalno, sa sviješću da je to svakako jedan od najboljih načina koji će nam omogućiti dugoželjenu poziciju na karti Europe. Iskustva, znanja i odgoj ljudi koje ćemo postići kroz hrvatsko integriranje u EU jest kapital kojim se možemo i moramo koristiti i na globalnoj razini, tamo gdje imamo hrvatske državne i privatne interese.