Daniel Gueguen

Europsko lobiranje

Original price was: €13,50.Current price is: €10,13.

Nema na zalihi

Težina 992 g
Format 20 × 30 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2007

Broj stranica

142

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 077688 Kategorija:

Ova knjiga napisana je na temelju autorova praktičnog iskustva u europskim poslovima. Ona na jasan način oslikava sustav, tijela i funkcije koje utječu na donošenje pojedinih odluka, ističući važnost lobista i lobiranja u svladavanju administrativnih zapreka sustava. Knjiga daje jasne odgovore na pitanja tko, što, gdje, kada i kako lobirati u EU. Lobiranje je aktivnost koja danas predstavlja sastavni dio svakog demokratskog zakonodavnog i političkog procesa. Pojam koji je proizašao iz britanske političke prakse polovinom 19. stoljeća, izvorno je označavao predvorje engleskog parlamenta gdje su predstavnici interesnih skupina nasto­jali utjecati na parlamentarce. Danas je uvriježen u političkoj praksi. “Umijeće uvjeravanja”, kako često volimo nazivati ovu tehniku komunikacije, zasigurno se nije promijenilo od doba kad je u svojim govorima Katon pozivao Rimljane na rušenje Kartage. U demo­kratski uređenim društvima lobiranje je profesionalno utemeljena djelatnost, odnosno legitimni as­pekt političke scene. Bez obzira na kontroverze koje je u prošlosti na sebe vezao taj pojam, lobističko djelovanje postalo je neizostavna praksa kojom se služe pojedinci, interesne skupine ili vlade kako bi utjecale na provedbu određenih politika. U vremenu kad pred hrvatskim narodom stoji izazov integracije u zajednicu naroda Europe, lobi­ranje postaje važnim alatom koji je često uspješniji od službenih diplomatskih kanala komunikacije. Bez obzira na sveopću informatizaciju društva kojoj je posljedica opća pojava komuniciranja putem interneta, osoban kontakt je i dalje nezamjenjiva karika u stvaranju dobrih općih, pa time i poslovnih odnosa. Bruxelles je kao strateško polazište svake europske politike nužna točka djelovanja hrvatskih političkih i gospodarskih krugova. Samo stvaranjem dobrih poslovnih kontakata Hrvatska može računati na kvalitetnu poziciju u sklopu europskog sustava odlučivanja. Imajući to u vidu, lobnranju treba pristupiti odgovorno i profesionalno, sa sviješću da je to svakako jedan od najboljih načina koji će nam omogućiti dugoželjenu poziciju na karti Europe. Iskustva, znanja i odgoj ljudi koje ćemo postići kroz hrvatsko integriranje u EU jest kapital kojim se možemo i moramo koristiti i na globalnoj razini, tamo gdje imamo hrvatske državne i privatne interese.