Hrvatska – Identitet, image i promocija
Izvorna cijena bila je: €16,00.€12,00Trenutna cijena je: €12,00.
Na zalihi
| Težina | 1187 g |
|---|---|
| Format | 17 × 24 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2005 |
| Broj stranica | 415 |
| Uvez | Tvrdi |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ovo je prva knjiga koja se analitički bavi problematikom hrvatskog identiteta i imagea. Kakav je image Hrvatske u svijetu? Kako ovu zemlju doživljavaju stanovnici drugih država i njihovi politički dužnosnici, te na koji način dolaze do informacija o Hrvatskoj i Hrvatima? Što je to hrvatski identitet i kako se on stvara, a kako projicira prema inozemstvu? Što su hrvatske vladine i nevladine institucije činile i što čine za bolju prepoznatljivost tog identiteta? Imaju li ta nastojanja uspjeha? Koliko se razlikuju od zapadnih standarda? Kako Hrvatska koristi promotivno komuniciranje kao sredstvo vanjskopolitičkog djelovanja? I na kraju – koliko se image Hrvatske odražava na njezin međunarodni položaj, odnosno – može li kvalitetniji image pridonijeti boljem političkom položaju Hrvatske u svijetu, odnosno ubrzanju euroatlantskih integracija, povećanju inozemnih ulaganja, većoj turističkoj posjećenosti i sl.? To su samo neka od pitanja na koja uspješno odgovara ova knjiga. Ona također analizira trenutačni image Hrvatske u svijetu i međunarodnim odnosima, načine i okolnosti njegova nastajanja, ocjenjuje dosadašnje pokušaje i sugerira nove mogućnosti za njegovo poboljšanje. Pritom se autor koristi mnogobrojnim primjerima i iskustvima i drugih država.