Isus pere bjelje: Kako je Crkva izmislila marketing
Original price was: €10,00.€5,00Current price is: €5,00.
Na zalihi
Težina | 469 g |
---|---|
Format | 13 × 20 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2010 |
Broj stranica | 175 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Kao nova |
Merchandising, PR, copywriter, product manager… ako ste mislili da su to pojmovi izmišljeni u proteklom stoljeću, varate se. Mnogo prije nego je marketing dobio oblik kakvog znamo danas, izmislila ga je, još prije dvije tisuće godina, Crkva. U ovoj intrigantnoj knjizi talijanski teoretičar komunikacije i copywriter Bruno Ballardini pokazuje da Crkva uspješno primjenjuje jedan etički potrošački model koji se temelji na potrošnji etike. Mit o Raju potrošače motivira na kupnju, usluga se sastoji u tumačenju proizvoda javnosti, a ako ste mislili otići konkurenciji, tu je prva zapovijed: Ja sam Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene. Knjiga Isus pere bjelje nije namijenjena samo vjernicima ili marketinškim stručnjacima, već svima koji žele saznati na koji način jedna ideja, uz smišljenu strategiju, može zavladati svijetom i stoljećima regrutirati nove potrošače.