Javna vrijednost – teorija i praksa
Original price was: €16,00.€9,60Current price is: €9,60.
Na zalihi
Težina | 535 g |
---|---|
Format | 16 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2013 |
Broj stranica | 316 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Kao nova |
Otkako je Mark H. Moore objavio svoju utjecajnu i plodonosnu knjigu Stvaranje javne vrijednosti, javna je vrijednost postala ključni referentni okvir za tvorce javnih politika i javne menadžere diljem svijeta. Omogućila je članovima akademske zajednice te praktičarima da razumiju složena pitanja s kojima su suočene vlasti, građani i društvene zajednice, kao i uspješnije vođenje i upravljanje javnim i volonterskim službama i uslugama. Ipak, političko, ekonomsko i socijalno okruženje dramatično se mijenja, tako da su danas javni lideri i menadžeri pod pritiskom da pruže više toga uz manje sredstava, pa da se djelotvornije angažiraju kod građana te unutar civilnog društva. Ovaj novi tekst pruža koncizno preoblikovanje pristupa i svrhe javne koristi u ovom promjenljivom kontekstu, koje je poduprto međunarodnim iskustvom. Tekst nastoji odgovoriti na kritiku izvornih teza i pokazuje kako ovaj pristup može pomoći javnim rukovoditeljima da proaktivno reagiraju na izazove fiskalne strogoće, kao i da pokrenu poboljšanja i inovaciju, u skladu s potrebama građana i društvenih zajednica. Autori diljem svijeta ocjenjuju učinak javne vrijednosti u različitim zemljama, analizu iz Moorove izvorne knjige iznose izvan okvira SAD-a. Teorija je javne vrijednosti primijenjena u mnogim resorima – uključujući obrazovanje, zdravstvo i socijalnu politiku – kao i u pitanjima kao što su participativna demokracija i javno vođenje.