Kako stvoriti uspješnu prodaju
€12,00
Na zalihi
| Težina | 1046 g | 
|---|---|
| Format | 17 × 24 cm | 
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb  | 
		
| Godina | 2009  | 
		
| Broj stranica | 340  | 
		
| Uvez | Tvrdi  | 
		
| Stanje knjige | Vrlo dobro  | 
		
Prodaja povećava dobit i skriva mnoge grijehe. Prodajno osoblje nije ništa bolje nego njegov menadžment. Ova knjiga govori o strategijama, taktikama, metodologijama, teorijama i praksama menadžera prodaje po kojima se razlikuju vrhunski od osrednjih menadžera. Temeljena je na 40 godina radnog iskustva: od djelatnika u prodaji, menadžera prodaje, dopredsjednika zaduženog za prodaju, generalnog direktora, vlasnika društva, konzultanta do profesora marketinga. Ova je knjiga pokušaj da se poveže procijep između teorije i prakse, strategije i taktike, učionice i tržišta. Knjiga je namijenjena menadžerima prodaje, onima koji to žele postati, studentima menadžmenta prodaje i menadžerima koji žele unaprijediti uspješnost svog prodajnog osoblja. Ideje zastupane u ovoj knjizi predstavljaju isprobane formule uspjeha koje koriste klijenti, zaposlenici i studenti.