Philip Kotler

Kaotika – upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima

Original price was: €9,00.Current price is: €5,40.

Na zalihi

Težina 330 g
Format 15 × 23 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2009

Broj stranica

208

Uvez

Meki

Stanje knjige

Kao nova

SKU: 069302 Kategorija:

Ostali autori: John A. Caslione Upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima Potcrtavano Kratki sadržaj: 1. SVIJET JE UŠAO U NOVI EKONOMSKI STADIJ: OD NORMALNOSTI DO TURBULENCIJE Što je tržišna turbulencija? Čimbenici koji mogu prouzročiti kaos 2. POGREŠNE REAKCIJE MENADŽMENTA NA TURBULENCIJU SADA POSTAJU OPASNE Odluke o raspodjeli sredstava koje potkopavaju glavnu strategiju i kulturu Smanjivanje sveukupnih troškova naspram usmjerenih i odmjerenih postupaka Brzopotezna rješenja koja osiguravaju protok novca, a ključne dionike dovode u rizične situacije Smanjivanje troškova za marketing i razvoj novih maraka i proizvoda Nazadovanje prodaje i smanjenje cijena Odvajanje od klijenata smanjivanjem troškova vezanih uz prodaju Smanjivanje troškova obuke i razvoja u razdoblju ekonomskih kriza Podcjenjivanje dobavljača i distributera 3. MODEL CHAOTICS: UPRAVLJANJE RANJIVOŠĆU I PRILIKAMA Izrada sustava za rano upozoravanje, Izrada ključnih scenarija Odabir scenarija i strategije 4. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH UPRAVLJAČKIH SUSTAVA Upravljački sustav Chaotics, Financije i informacijska tehnologija Proizvodnja/operacije Kupnja/nabava Ljudski potencijali 5. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH MARKETINŠKIH SUSTAVA Česte marketinške reakcije na krize Strateški marketinški odgovori na krize Operativni problemi s kojima se suočavaju marketinški odjeli Operativni problemi s kojima se suočavaju prodajni odjeli 6. DOBRO USPIJEVATI U TURBULENTNOM RAZDOBLJU: POSTIZANJE ODRŽIVOSTI POSLOVNIH POTHVATA Održivost poslovnih pothvata Philip Kotler jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka za strateški marketing, a bio je proglašen prvim vođom marketinške misli u Američkom marketinškom udruženju (AMA). Ugledni je profesor međunarodnog marketinga s titulom S. C. Johnson na Školi za menadžment Kellog na Sveučilištu Northwestern i autor plodonosne knjige Upravljanje marketingom i mnogih drugih utjecajnih knjiga. Živi u Glencoeu u Illinoisu. John A. Caslione jedan je od najboljih svjetskih poslovnih stratega koji radi kao savjetnik u mnogim velikim i srednjim kompanijama, a izvršavao je globalne poslovne razvoje u 88 zemalja na šest kontinenata. Osnivač je, predsjednik i izvršni direktor GCS Business Capital LLC-a, savjetničke tvrtke za globalna spajanja i akvizicije. Živi u Lake Forestu u llinoisu.