Komunikacijski plan: srž strateških komunikacija
€6,00
Nema na zalihi
Težina | 618 g |
---|---|
Format | 16 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Broj stranica | 365 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Knjiga Lestera R. Pottera poučava o strateškom planiranju, zašto se i kako radi te zašto je važno za komunikacije bilo koje organizacije. Svrha komunikacija je pomoći ostvarenje poslovnih ciljeva svake tvrtke ili organizacije, a Potterov strateški komunikacijski plan povezuje i usklađuje komunikacije s poslovnim strategijama, kako bi se postigli mjerljivi rezultati. Knjiga sadrži jednostavne i praktične informacije i upute o strateškom planiranju u organizacijama i njihovoj vezi s komunikacijama, te tehnike i metode za vrednovanje i mjerenje komunikacijskih programa. Potterov proces planiranja komunikacija kao ključne elemente uključuje analizu stanja, potencijalnih tema, publika, poruka, kanala komunikacije i evaluaciju. Knjiga prikazuje brojne primjere iz prakse koji ocrtavaju ovaj proces te primjere strategija i komunikacijskih planova iz poslovnog, javnog i neprofitnog sektora. Vjerujemo da će knjiga biti korisna svim kolegama i stručnjacima iz profitnog, javnog i nevladinog sektora pri strateškom planiranju komunikacija.