Jurica Pavičić (ekonomist)

Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti

20,00

Nema na zalihi

Težina 1188 g
Format 19 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2006

Broj stranica

349

Uvez

Tvrdi

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 080504 Kategorija:

Ostali autori: Nikša Alfirević Ljiljana Aleksić Opis: Na koji način unaprijediti rad institucija i pojedinaca iz područja kulture i umjetnosti? Kultura i umjetnost u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i značajno utječu na sve segmente društva, te oblikuju i obogaćuju naš život. Institucije kulture i umjetnosti često su sastavni dio turističke ponude, kao i važni poslovni partneri gospodarstvu. Knjiga Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti bavi se do sada nedovoljno obrađenom problematikom poslovnog upravljanja institucijama i organizacijama koje djeluju u kulturnim industrijama, bez obzira na njihovu profitnu ili neprofitnu orijentaciju. Knjiga je u prvom redu namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti – kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd. Međutim, ovo će djelo zasigurno biti i od interesa za širu javnost i praktičare – ravnatelje kulturno-umjetničkih ustanova i organizacija, kojima bi moglo poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema.