Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Original price was: €20,00.€12,00Current price is: €12,00.
Nema na zalihi
Težina | 1188 g |
---|---|
Format | 19 × 24 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2006 |
Broj stranica | 349 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: Nikša Alfirević Ljiljana Aleksić Opis: Na koji način unaprijediti rad institucija i pojedinaca iz područja kulture i umjetnosti? Kultura i umjetnost u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i značajno utječu na sve segmente društva, te oblikuju i obogaćuju naš život. Institucije kulture i umjetnosti često su sastavni dio turističke ponude, kao i važni poslovni partneri gospodarstvu. Knjiga Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti bavi se do sada nedovoljno obrađenom problematikom poslovnog upravljanja institucijama i organizacijama koje djeluju u kulturnim industrijama, bez obzira na njihovu profitnu ili neprofitnu orijentaciju. Knjiga je u prvom redu namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti – kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd. Međutim, ovo će djelo zasigurno biti i od interesa za širu javnost i praktičare – ravnatelje kulturno-umjetničkih ustanova i organizacija, kojima bi moglo poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema.