Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
€20,00
Nema na zalihi
| Težina | 1188 g |
|---|---|
| Format | 19 × 24 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2006 |
| Broj stranica | 349 |
| Uvez | Tvrdi |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: Nikša Alfirević Ljiljana Aleksić Opis: Na koji način unaprijediti rad institucija i pojedinaca iz područja kulture i umjetnosti? Kultura i umjetnost u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i značajno utječu na sve segmente društva, te oblikuju i obogaćuju naš život. Institucije kulture i umjetnosti često su sastavni dio turističke ponude, kao i važni poslovni partneri gospodarstvu. Knjiga Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti bavi se do sada nedovoljno obrađenom problematikom poslovnog upravljanja institucijama i organizacijama koje djeluju u kulturnim industrijama, bez obzira na njihovu profitnu ili neprofitnu orijentaciju. Knjiga je u prvom redu namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti – kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd. Međutim, ovo će djelo zasigurno biti i od interesa za širu javnost i praktičare – ravnatelje kulturno-umjetničkih ustanova i organizacija, kojima bi moglo poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema.