Jozo Previšić (ur.)

Marketing

11,00

Nema na zalihi

Težina 1117 g
Format 17 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2004

Broj stranica

595

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 074772 Kategorija:

Ostali autori: Đurđana Ozretić Došen (ur.) Opis: Udžbenik namijenjen studentima ekonomskih fakulteta, kao i ljudima iz prakse koji žele steći temeljna znanja iz područja marketinga. Neka od najuspješnijih poduzeća, organizacija ili institucija, kako na globalnoj tako i na nacionalnim razinama, danas postoje jer su nedavno, prije nekoliko, više ili mnogo godina tržištu ponudila pravi proizvod u pravom trenutku te na pravi način. Drugi su pokušali od njih učiti, slijediti ih i/ili oponašati, ali nisu uspjeli u jednakoj mjeri ili im to uopće nije pošlo za rukom. Kako je to moguće i zašto se to događa? Što je i čemu služi marketing? Marketing nam pomaže razumjeti i naučiti što sve stoji iza jednoga dobrog proizvoda, usluge, ili ideje. Također, on nas usmjerava kako oblikovati ponudu i općenito kako poslovati na način da se potrošači ili korisnici odluče baš za naš proizvod, uslugu ili ideju, a ne za one što ih nudi konkurencija. Knjiga će dobro poslužiti studentima marketinga, kao i ostaloj znanstvenoj i stručnoj javnosti u ovome području.