Marketing
Original price was: €11,00.€6,60Current price is: €6,60.
Nema na zalihi
Težina | 1117 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2004 |
Broj stranica | 595 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: Đurđana Ozretić Došen (ur.) Opis: Udžbenik namijenjen studentima ekonomskih fakulteta, kao i ljudima iz prakse koji žele steći temeljna znanja iz područja marketinga. Neka od najuspješnijih poduzeća, organizacija ili institucija, kako na globalnoj tako i na nacionalnim razinama, danas postoje jer su nedavno, prije nekoliko, više ili mnogo godina tržištu ponudila pravi proizvod u pravom trenutku te na pravi način. Drugi su pokušali od njih učiti, slijediti ih i/ili oponašati, ali nisu uspjeli u jednakoj mjeri ili im to uopće nije pošlo za rukom. Kako je to moguće i zašto se to događa? Što je i čemu služi marketing? Marketing nam pomaže razumjeti i naučiti što sve stoji iza jednoga dobrog proizvoda, usluge, ili ideje. Također, on nas usmjerava kako oblikovati ponudu i općenito kako poslovati na način da se potrošači ili korisnici odluče baš za naš proizvod, uslugu ili ideju, a ne za one što ih nudi konkurencija. Knjiga će dobro poslužiti studentima marketinga, kao i ostaloj znanstvenoj i stručnoj javnosti u ovome području.