Marketing u javnom sektoru
€10,00
Na zalihi
| Težina | 967 g |
|---|---|
| Format | 16 × 24 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2007 |
| Broj stranica | 330 |
| Uvez | Tvrdi |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s konzulanticom za drštveni marketing Nancy Lee. Iz knjige ćete naučiti sve o marketinškim mehanizmima, i shvatiti kako oni mogu promijeniti građansku podršku za vašu ustanovu kao i uporabu vaših proizvoda i usluga, utjecati na pozitivno javno ponašanje pa čak i povećati prihode i sniziti operativne troškove. Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brand, kako prikupiti podatke od građana, i kako ocjeniti uspješnost vlastitih mjera. Knjiga predstvlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, sabirući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktni i učinkoviti marketinški plan.