Marketing u kulturi i umetnosti
Original price was: €13,50.€10,13Current price is: €10,13.
Nema na zalihi
Težina | 735 g |
---|---|
Format | 14 × 21 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Beograd |
Godina | 2010 |
Broj stranica | 326 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Nova |
Marketing je dugo bio isključen iz kulturne sfere budući da je isključivo dovođen u vezu s profitom i trgovinom. Kako se, međutim, na marketing sve više gleda kao na proces zbližavanja preduzeća i potrošača, ustanove kulture u njemu sada vide skup alatki u službi umetničke misije. U knjizi su opisani osnovni koncepti marketinga, od tradicionalnih gledišta do primene u oblasti umetnosti i kulture. Ovo delo je namenjeno menadžerima u institucijama kulture, a zainteresovaće i menadžere javnog sektora, ljude zadužene za sponzorske budžete i studente marketinga.