Marketing u muzejima ili O vrlini i kako je obznaniti
€15,00
Nema na zalihi
| Težina | 435 g |
|---|---|
| Format | 14 × 21 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2001 |
| Broj stranica | 322 |
| Uvez | Meki |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Knjiga Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti autora prof. dr. Tomislava Šole izdanje je Hrvatskog muzejskog društva, Zagreb, 2001, godine. Prof dr. Tomislav Šola jedan je od vodećih teoretičara muzealaca u Europi, Redovni je profesor, pročelnik Odsjeka za informacijske znanosti i voditetj postdiplomskog stu- dija muzeolcgiłe na Filozofskom fakultetu Sveučilišta Zagrebu. Sadržaj djela razraden je na 313 stranica i strukturiran u sedam poglavlja, Na početku knjige kra- ći je tekst Šole pod naslovom Knjiga: o čemu i za koga?, u kojem autor govori a nastanku knjige, važnosti marketinga u muzejima kao fenomenu novijeg datuma te a kompleksnoj metodologiji koja je bila nužna da bi se problem mogao obuhvatiti u cijelosti, Na kraju djela nalazi se popis literature. Riječ je o originalnom radu nastalom kao zbroj autorovih bogatih teorijskih i praktičnih iskustava i svojim je pristupom i sadržajem prilagoden potrebama zemalja u tranziciji.