Marketing zla
Original price was: €10,00.€7,50Current price is: €7,50.
Nema na zalihi
Težina | 471 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Split |
Godina | 2010 |
Broj stranica | 251 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Kao nova |
OTKRIJTE TKO SU AMERIČKI PRODAVAČI ZLA KOJI NAM LAŽ PRODAJU UMOTANU U UKRASAN, NAMIRISAN PAPIR KAO POKLON VELIKE VRIJEDNOSTI. Kako se gigantske korporacije zabavne industrije služe svim moćnim psihološkim sredstvima modernog marketinga i manipulacije da potaknu našu djecu ne samo da odmah kupuju proizvode koji se pojave na tržištu nego i da se prometnu u buntovnike protiv moralnih vrijednosti. Kako je prijetvorni znanstvenik, naširoko cijenjen kao otac seksualne revolucije, raskrinkan kao seksualni psihopat koji je poticao pedofiliju. Kako Američka udruga za građanske slobode i druge organizacije u namjeri da onemoguće bilo kakvo spominjanje Boga na javnim mjestima zapravo iznose opasnu i dokazivo lažnu zakonsku teoriju o razdvajanju Crkve od države. Kako su se državni mediji podčinili marketinškom planu za promoviranje gay prava koji su kreirali profesionalni marketinški stručnjaci obrazovani na Harvardu. Kako nas je lobi za pravo na pobačaj prevario lukavom kampanjom službi za odnose s javnošću na temelju laži i groznih izmišljotina koje se i dan-danas još uvijek prihvaćaju kao činjenice. Kako su prodavači zla izigrali američke Crkve i njihovu prirodnu, vodeću ulogu u društvu – i kako one moraju ponovno zadobiti tu ulogu.