Mediji, kultura i umetnost u doba populizma
€10,00
Na zalihi
Težina | 693 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Beograd |
Godina | 2018 |
Broj stranica | 369 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Urednice: Mirjana Nikolić i Milena Dragićević Šešić. Od sredine 1980-ih populistička komunikacija, isprva gotovo neprimjetno, osvaja medijski i kulturni prostor, da bi 1990-ih zavladala javnim diskursom i značajno utjecala na oblikovanje javne sfere, njezinih ideoloških i estetskih vrijednosti. Znanstvena promišljanja uglavnom su bila usmjerena na političko-populističku komunikaciju, a zadiranja populizma u medijsku, kulturnu, urbanu pa i obrazovnu politiku ostala su po strani, iako su davno prije istraživača neki umjetnici počeli istraživati ??fenomene populizma unutar same umjetnosti. Stoga je posve prirodno da su nastavnici Fakulteta dramskih umjetnosti, usmjereni na proučavanje kulturnih fenomena, umjetničkih izričaja i kreativne komunikacije te da su pozornost posvetili utjecaju populizma i populističke retorike na kulturu, vrijednosne obrasce, umjetničke i medijske prakse. Predstavljeni autori i njihovi radovi u ovom zborniku dovoljna su preporuka čitateljima i istraživačima ne samo za upoznavanje, već i za aktivno promišljanje različitih aspekata populizma u domaćim i širim svjetskim okvirima, iz sfere politike i društvenih odnosa, kroz kulturnu i medijsku politiku, prema različitim komunikacijskim i medijskim praksama, te konačno umjetnosti, kao najznačajnijem fenomenu ljudskog izražavanja vrijednosti, težnji i iskustava.