Menadžment i kreativnost
€15,00
Nema na zalihi
| Težina | 689 g |
|---|---|
| Format | 14 × 21 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Beograd |
| Godina | 2010 |
| Broj stranica | 292 |
| Uvez | Tvrdi |
| Stanje knjige | Kao nova |
Autor u ovoj knjizi preispituje stereotipno viđenje o suprotstavljenosti kreativaca i birokrata. Kreativnost se, smatra autor, ne svodi samo na spontano otkrivanje i inspiraciju, ona je takođe samosvesni, namerom upravljen proces. Shodno tome, menažment nije oblikovan isključivo racionalnim procesima, već uključuje i uvid, intuiciju, kreativnost i rizik. Biltonovo nastojanje da unapredi razumevanje odnosa menadžmenta kreativnosti i kreativnih pristupa menadžmentu temelji se na radu teoretičara menadžmenta i teoretičara kreativnosti, kao i na praktičnom iskustvu pojedinaca zaposlenih u kreativnim industrijama. Njegov rad nas usmerava ka širem razmatranju relevantnosti kreaivnih procesa i struktura u okolnostima nove, kreativne ekonomije. Menadžment i kreativnost zapravo dokazuje glavnu tezu: najbolji rezultati postižu se u susretu sveta kreativnosti i sveta biznisa.