Radojka Kraljević

Menadžment tržišnih komunikacija

14,00

Na zalihi

Težina 599 g
Format 17 × 24 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2014

Broj stranica

319

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 097027 Kategorija:

Knjiga dvoje profesora Visoke poslovne škole Libertas, Radojke Kraljević i Davora Perkova namijenjena je studentima ekonomije i svima onima koji se stručno bave tržišnim komuniciranjem. Knjiga stavlja naglasak na važnost poznavanja elemenata uspješne komunikacije i njihove primjene u poslovnome svijetu, u vremenu u kojem se razvitkom tehnologije pojavljuju novi komunikacijski modeli, s usmjerenjem na marketinšku, odnosno tržišnu komunikaciju koju karakterizira stalna ekspanzija i razvoj. Knjiga kroz devet poglavlja (Komunikacija – Integrirana tržišna komunikacija – Oglašavanje i oglašivački proces – Upravljanje oglašavanjem i e-marketing – Kreativnost u oglašavanju – Stavovi i persuazivna komunikacija – Upravljanje odnosima s javnošću – Utjecaj psiholoških procesa na integriranu tržišnu komunikaciju – Studije poslovnog slučaja) istražuje različite modele komunikacije s potrošačima, uzimajući u obzir i psihološke mehanizme koji su sastavni dio svakog komunikacijskog procesa. Na kraju knjige obrađeno je sedam studija poslovnog slučaja (npr. Lego, Pan, Burberry, Marlboro) koje pokazuju kako su konkretne tvrtke mijenjale način komunikacije s tržištem.