Menadžment za neupućene
€4,00
Nema na zalihi
Težina | 577 g |
---|---|
Format | 17 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Beograd |
Godina | 2007 |
Broj stranica | 321 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
U dinamičnom poslovnom svetu bitan je svaki činilac koji pokreće mehanizam uspešnog rada organizacije, a uloga glavnog koordinatora prepuštena je menadžerima. Obavljajući zahtevan i stresan, ali i podjednako uzbudljiv posao, menadžer se suočava s brojnim izazovima i situacijama u kojima je pravovremena i prava odluka često presudna i za zaposlene i za firmu. Bilo da je reč o svakodnevnim, neretko rutinskim, zadacima ili o strateškim ciljevima organizacije, menadžer mora imati jasno definisanu viziju onoga što želi postići, kao i samopouzdanje i poverenje u sebe i radnike kojima rukovodi. Uspešan menadžer se razvija kroz iskustvo, temeljnu obuku i sticanje teoretskih saznanja, a sliku uspešnog menadžera predočavaju autori knjige Menadžment za neupućene. Koji su glavni zadaci menadžera, da li i kako određene zadatke prepustiti zaposlenima, na koji način se meri i prati radni učinak, i kako osmisliti i primeniti metode za priznavanje i nagrađivanje postignutih rezultata; kako se izboriti s rokovima, budžetom, stresom, lošim međuljudskim odnosima i lenjim radnicima; kako pratiti i primenjivati nove trendove u oblasti menadžmenta. Na ova i mnoga druga pitanja, autori – koji su i sami menadžeri – nude odgovore, praktične savete, primere slučajeva iz prakse, te smernice koje vam pomažu da postanete uspešni u svom poslu.