James Borg

Moć uvjeravanja

8,00

Nema na zalihi

Težina 441 g
Format 15 × 23 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2010

Broj stranica

278

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 072014 Kategorija:

Svi mi poznajemo ljude koji su nevjerojatno uvjerljivi. Uz šarm bez truda, na neki način uvijek iznova uspijevaju osvojiti naše povjerenje, zanimanje i podršku. Je li to urođeni dar? Je li sve to obmana? Ne, to je umijeće uvjeravanja koje i vi možete naučiti. U svijetu neprekidne poplave informacija vještina izgrađivanja mosta međusobnog razumijevanja postaje sve važnija i teža. Prava komunikacija uključuje povjerenje, integritet i empatiju. Knjiga Moć uvjeravanja govori o načinu razvijanja i primjene ovih vještina. Knjiga rezultat osobnih iskustava iz mnogih godina uspješna rada u propagandi, prodaji, marketingu, psihologiji rada i poučavanju – sve uz potporu istraživanja bihevioralne i socijalne psihologije. Budući da su sve navedene metode iskušane i testirane, cilj je knjige pojednostavljenje procesa uvjeravanja prikazivanjem njegove primjene u ‘životnim’ situacijama. Knjiga će vam pokazati način na koji ćete uvjerljivo obrazložiti sebe i svoje misli, učinkovitije ‘čitati’ druge i na taj način dopustiti sebi veću uvjerljivost, te postići da vam ljudi vjeruju i osjećaju naklonost prema vama. Postat ćete svjesniji svojih osjetila, a pomoći će vam i da izoštrite ‘šesto čulo’ koje uspavano čuči u svima nama. Glavna stvar jest činjenica da je ‘uvjeravanje’ i njegova primjena opisana u ovoj knjizi, potpuno pozitivno. Namijenjeno je vašoj dobrobiti – i dobrobiti ljudi u vašem okruženju. Nećete uspjeti svaki put, ali izoštravanjem ovih vještina i vašim osvješćivanjem, otkrit ćete da u znatnoj mjeri povećavate stopu uspješnosti i stvarate bolje odnose. Sve više i više rezultata istraživanja potvrđuje da upravo vještine uvjeravanja u poslovnom i privatnom životu odvajaju uspješne ljude od manje uspješnih.