Momentum efekt
Original price was: €8,00.€4,80Current price is: €4,80.
Nema na zalihi
Težina | 479 g |
---|---|
Format | 15 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2009 |
Broj stranica | 302 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Kao nova |
Kako potaknuti izniman rast. Rijetke su tvrtke otkrile tajnu održivog visokog rasta-zamah. Te su tvrtke naučile kako stvoriti uvjete koji vode prema izuzetnom organskom rastu koji se hrani samim sobom, neprekidno poboljšavajući poslovanje. U knjizi ‘Momentum efekt’ autor J. C. Larreche pojašnjava cjelokupni okvir stvaranja zamaha, zadržavanja i primjene njegove snage. Koristeći se novim istraživanjima i snažnim studijama slučaja, Larreche ukazuje na nevjerojatnu ulogu zamaha u stvaranju vrijednosti. Prikazuje proces razvoja „snažnih ponuda“ koje se nalaze u središtu ove snažne sile. Ova je knjiga sustavni proces za stvaranje zamaha koji se uspješno primjenjuje u svakom poslu, svakoj industriji, u svim tržišnim uvjetima. Naučit ćete kako strategijom zamaha stvoriti novu vrijednost i izgraditi vještine vodstva kojim se ostvaruje izuzetno profitabilan rast u sljedećih šest mjeseci, pet godina, pa čak i desetljeća. • Biti prvi ili nestati: iskoristiti zamah i primijeniti njegovu nevjerojatnu snagu. Kako tvrtke predvođene zamahom stvaraju 80% više dioničarske vrijednosti • Razumjeti pokretače strategije zamaha. Oblikovati snažne ponude, mobilizirati zbog rasta i više • Savladati proces zamaha: stvaranje i provedbu. Osam konkretnih koraka za primjenu dugoročne, pobjedničke strategije zamaha • Savladati pet stepenica liderskih ljestava zamaha. Kako lideri sustavno generiraju i usmjeravaju zamah