David Meerman Scott

Nova pravila marketinga i PR-a

7,00

Nema na zalihi

Težina 390 g
Format 14 × 22 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2009

Broj stranica

275

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 073210 Kategorija:

Pohvale Novim pravilima marketinga i PR-a: “Internet nije toliko stvar tehnologije koliko ljudi. David Meerman Scott u svojim izuzetnim Novim pravilima marketinga i PR-a ide znatno dalje od tehnologije i istražuje mogućnosti interneta u odnosu na ljude. On utvrđuje niz pravila koja pokazuju kako ostvariti te mogućnosti uz maksimalnu učinkovitost, i to kroz primjere iz stvarnog života i na zanimljiv način.” —Jay Conrad Levinson, Otac gerilskog marketinga i pisac serije knjiga Gerilski marketing “ Nova pravila marketinga i PR-a poučavaju čitatelje kako pokrenuti vizionarsku kampanju korištenjem dalekosežnih, dugotrajnih alata društvenih medija. Knjiga je neprocjenjiv vodič za svakoga tko želi afirmirati svoje ime, svoje ideje i svoju organizaciju.” —Mark Levy, koautor Kako uvjeriti ljude koji ne žele biti uvjereni i utemeljitelj tvrtke Levy Innovation: A Marketing Strategy Firm “ Revolucija je možda prečesto korištena riječ u opisivanju posljedica interneta, no upravo je revolucija ono što David Meerman Scott prihvaća i promiče u ovoj knjizi. On razotkriva ispraznost starih medijskih pravila i za sve nas otvara vrata insajderske igre koju je ranije igrala tek nekolicina dobro povezanih stručnjaka. S ovom knjigom pravila online revolucije možemo naučiti kako osvojiti umove i tržišta igrajući po novim pravilima novog medija.” —Don Dunnington, predsjednik International Association of Online Communicators (IAOC); direktor Business Communicationsa i K-Tron Internationala; te diplomirani instruktor u online komunikacijama sveučilišta Rowan, Glassboro, New Jersey