Osnove marketinga IV. europsko izdanje
€33,50
Nema na zalihi
| Težina | 3066 g |
|---|---|
| Format | 21 × 27 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2006 |
| Broj stranica | 958 |
| Uvez | Tvrdi |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Tvrtke koje su danas uspješne imaju jednu zajedničku odliku. Poput Nikea, njihov uspjeh proizlazi iz usredotočenosti na kupce i velikog ulaganja u marketing. Ove tvrtke u potpunosti su predane otkrivanju, usluživanju i zadovoljavanju potreba klijenata na čvrsto definiranim ciljnim tržištima. One potiču svakoga unutar organizacije da proizvede visoku kvalitetu i veću vrijednost za kupca, što dovodi do visoke razine zadovoljstva medu kupcima. Ove organizacije znaju da će, ako se pobrinu za svoje kupce, uslijediti profit i udio na tržištu. Marketing se temelji na kupcima. Kupci su ključni element marketinškog sustava. Svatko od nas je kupac u svakom području ljudske interakcije, od potrošnje usluga u obrazovanju i zdravstvu, na pošti pa sve do letenja povoljnim zrakoplovnim kompanijama, kao i u svakoj financijskoj transakciji, od kupovanja keksa do mobilnih telefona. Stvaranje vrijednosti i zadovoljstva kupaca nalazi se u srži suvremenog marketinškog razmišljanja i prakse. Iako ćemo definicije marketinga detaljnije istražiti nešto kasnije u ovom poglavlju, možda je najjednostavnija definicija sljedeća: marketing je pružanje zadovoljstva kupcima za određeni profit. Cilj marketinga jest privući nove kupce obećavajući im veću vrijednost, te zadržavanje sadašnjih kupaca kroz pružanje zadovoljstva…