Robert D. Hisrich

Poduzetništvo

33,50

Na zalihi

Težina 1555 g
Format 20 × 26 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2011

Broj stranica

650

Uvez

Meki

Stanje knjige

Kao nova

SKU: 086013 Kategorija:

SVE ŠTO VAM JE POTREBNO OD UDŽBENIKA O PODUZETNIŠTVU! Činjenica da su potrošači, poslovni ljudi i državni službenici zainteresirani za poduzetništvo razvidna je iz sve većeg broja istraživanja na ovu temu, velikog broja sveučilišnih predmeta na istu, više od dva milijuna poduzeća koliko ih se pokreće svake godine (unatoč 70-postotnoj stopi propadanja), značajnoj popraćenosti i fokusu od strane medija te razumijevanju da je ovo važna tema za industrijalizirana, gospodarstva u razvoju i nekad kontrolirana gospodarstva. Tko je središte cijele ove pažnje – tko je voljan prihvatiti sav rizik i uložiti potreban napor da bi ostvario novi pothvat? Može biti muškarac ili žena, netko s podrijetlom iz više ili niže klase, tehničar ili netko kome nedostaje tehnološka profinjenost, fakultetski diplomant ili srednjoškolska propalica. Osoba može biti izumitelj, menadžer, medicinska sestra, trgovac, inženjer, student, učitelj, domaćica ili umirovljenik. To je netko tko može žonglirati poslom, obitelji i građanskim dužnostima dok sređuje platne spise. Poduzetništvo u detalje opisuje kako formulirati, planirati i provesti novi poslovni pothvat. Izvrstan autorski tim kojeg su činili Hisrich, Peters i Shepherd zaronili su u svoja različita iskustva kako bi sastavili udžbenik koji se bavi dinamikom današnjih poduzetničkih izazova. Od stručnosti Boba Hisricha u globalnom poduzetništvu, preko poduzetničkog i akademskog iskustva Mikea Petersa do trenutačnog istraživanja Deana Shepherda o spoznaji i umnom sklopu poduzetnika, ovaj udžbenik balansira ključnom granicom između suvremene teorije i prakse. Poduzetništvo je podijeljeno u 4 glavna dijela: 1. dio: Poduzetnička perspektiva predstavlja poduzetnika i poduzetnički proces s povijesnog i istraživačkog stajališta. Predstavljena je uloga i narav poduzetništva kao mehanizma za stvaranje novih pothvata i onoga koji utječe na gospodarski razvoj, zajedno s karijernim izgledima i budućim pravcem poduzetništva. Govori se o karakteristikama i podrijetlu poduzetnika, kao i o nekim metodama osobne samoprocjene i raznim aspektima međunarodnog poduzetništva. 2. dio: Osnivanje i početak pothvata usredotočuje se na sve elemente poduzetničkog procesa koji su dio stvaranja novog pothvata. Nakon rasprave o kreativnosti i pronalaženja pravog poslovnog područja, govori se o pravnim pitanjima – zaštiti intelektualnog vlasništva te sigurnosti i odgovornosti za proizvod. Zatim se predstavljaju važni elementi poslovnog plana, pri čemu je jedno poglavlje posvećeno svakom od glavnih sastavnica poslovnog plana: marketinškom planu, organizacijskom planu i financijskom planu. 3. dio: Financiranje novog pothvata usredotočava se na jedno od najtežih aspekata stvaranja i uspostavljanja novog pothvata. Nakon rasprave o alternativnim izvorima kapitala, posebna pažnja posvećuje se trima primarnim financijskim mehanizmima: neformalnom rizičnom kapitalu, pothvatnom kapitalu i izlasku na burzu. 4. dio: Upravljanje, razvijanje i privođenje novog pothvata kraju predstavlja materijal vezan uz uspostavljanje, razvoj i dovršavanje pothvata. Osobita pažnja posvećena je razvoju poduzetničke strategije, uspostavljanju strategije za rast, upravljanje novim pothvatom tijekom rasta, rane aktivnosti, ekspanzija i pristupanje izvanjskim resursima za rast. U ovaj su dio uključene i menadžerske vještine važne za uspješno upravljanje i rast novog pothvata. Ovaj se dio također bavi međunarodnim pozicioniranjem – odabirom i ulaskom na tržište izvan tvrtkinih nacionalnih granica – kao i metodama privođenja pothvata kraju. Specifične teme koje se ovdje obrađuju su spajanja i preuzimanja, franšizno poslovanje, zajednički pothvati te ljudski i financijski resursi potrebni za rast.