Razvoj djece u socijalnom kontekstu
€8,00
Nema na zalihi
| Težina | 690 g | 
|---|---|
| Format | 17 × 24 cm | 
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Jastrebarsko  | 
		
| Godina | 2006  | 
		
| Broj stranica | 150  | 
		
| Uvez | Tvrdi  | 
		
| Stanje knjige | Vrlo dobro  | 
		
Razvoj djece u socijalnom kontekstu – Roditelji, vršnjaci, učitelji – kontekst razvoja djeteta Budući da većina literature iz područja razvojne psihologije sadrži više ili manje stereotipna poglavlja koja govore o aspektima razvoja ili pak razvojnim fazama, namjera je u ovoj knjizi prikazati ulogu tri najvažnija socijalizacijska faktora koji specifičnim utjecajem, ali i uzajamnim djelovanjem uvjetuju razvoj i prilagodbu djeteta. Prvo poglavlje posvećeno je obiteljskoj interakciji. Iako majka i otac pružaju različite aspekte potpore, treba istaknuti da se njihova uloga u razvoju djeteta nadopunjuje. U ovom poglavlju osvrnuli smo se i na rastavu braka i posljedice koje ona ima za dijete. Drugo poglavlje posvećeno je simetričnoj interakciji, interakciji s vršnjacima. Osvrnuli smo se na model vršnjačkih odnosa Bukowskog i Hoze (1989.) i upozorili na mogućnost i nužnost razlikovanja različitih dimenzija socijalnih odnosa i njihovu važnost za razvoj. Treće poglavlje posvećeno je interakciji s nastavnicima. Čini se da kod djece predškolske dobi i rane školske dobi interakcija s nastavnikom ima važnu ulogu u pružanju socijalne potpore, a time i njegovo sudjelovanje u doživljaju sigurnosti u školskom okruženju. Četvrto poglavlje posvećeno je specifičnoj ulozi socijalizacijskih faktora posebno za svaku razvojnu dob, rano predškolsko razvojno razdoblje, predškolsko razvojno razdoblje, srednje i kasno djetinjstvo i adolescenciju. U posljednjem poglavlju iznose se pokušaji novog tumačenja uloge osnovnih socijalizacijskih faktora razvoja uz kritički osvrt. Iz sadržaja – razvoj u obiteljskom kontekstu – vršnjački kontekst razvoja – razvoj u pred/školskom kontekstu – razvoj u kontekstu različitih socijalnih odnosa – pokušaj novog tumačenja uloge osnovnih faktora razvoja Napomena: Podcrtavano!