Robna marka
€4,50
Nema na zalihi
Težina | 363 g |
---|---|
Format | 12 × 21 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Beograd |
Godina | 2003 |
Broj stranica | 313 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: John Murphy Opis: Robna marka daje odgovore na neka od najvažnijih pitanja u oblasti marketinga. Tehnike valjanog kreiranja robnih marki podjednako su značajne za poslovni sektor i javne službe, a uveliko se primenjuju čak i u nekomercijalnim delatnostima. Autori priloga u ovom zborniku radova, ugledni marketinški stručnjaci, temu robne marke obradili su sa više stanovišta: počev od stvaranja naziva proizvoda, preko njegovog razvoja, sve do dizajniranja pakovanja. Goruća pitanja procene vrednosti robnih marki i izdavanja licenci takođe su iscrpno objašnjena zbog čega je Robna marka neophodan priručnik za sve one koji se bave marketingom.