Robna marka
€4,50
Nema na zalihi
| Težina | 363 g |
|---|---|
| Format | 12 × 21 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Beograd |
| Godina | 2003 |
| Broj stranica | 313 |
| Uvez | Meki |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: John Murphy Opis: Robna marka daje odgovore na neka od najvažnijih pitanja u oblasti marketinga. Tehnike valjanog kreiranja robnih marki podjednako su značajne za poslovni sektor i javne službe, a uveliko se primenjuju čak i u nekomercijalnim delatnostima. Autori priloga u ovom zborniku radova, ugledni marketinški stručnjaci, temu robne marke obradili su sa više stanovišta: počev od stvaranja naziva proizvoda, preko njegovog razvoja, sve do dizajniranja pakovanja. Goruća pitanja procene vrednosti robnih marki i izdavanja licenci takođe su iscrpno objašnjena zbog čega je Robna marka neophodan priručnik za sve one koji se bave marketingom.