Strategija plavog oceana
€16,00
Nema na zalihi
| Težina | 870 g |
|---|---|
| Format | 17 × 24 cm |
| Autor | |
| Izdavač | |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2007 |
| Broj stranica | 246 |
| Uvez | Tvrdi |
| Stanje knjige | Vrlo dobro |
Ostali autori: Renée Mauborgne Opis: Kako stvoriti prostor bez konkurencije na tržištu. Posve novi pristup strategiji poduzeća koji se temelji na ideji napuštanja crvenog oceana, tradicionalne strategije bespoštedne konkurencije i stvaranja plavog oceana kao neupitnog prostora na tržištu, čime se konkurencija čini sporednom. Umjesto dijeljenja postojeće potražnje, strategija plavog oceana usmjerava se prema povećanju potražnje i odvajanju od konkurencije. U knjizi se izlažu ne samo načela na kojima se zasniva nova strategija, nego i analitički alati koji omogućuju sustavni rad na njezinoj provedbi.