Teška stvar kod teških stvari
Original price was: €15,00.€9,00Current price is: €9,00.
Nema na zalihi
Težina | 491 g |
---|---|
Format | 16 × 23 cm |
Autor | |
Izdavač | |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2018 |
Broj stranica | 290 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Kao nova |
KAKO GRADITI POSAO KAD NEMA LAKIH ODGOVORA Problem mnogih menadžerskih knjiga je dati rješenje na izazove za koje nema rješenja. Ne postoji recept za zaista komplicirane, dinamične situacije. Nema recepta za izgradnju visoko tehnološke kompanije; ili kako izvući grupu ljudi iz nevolje; ne postoji recept za kandidiranje za predsjednika; i ne postoji recept kako motivirati tim kad ti posao propada. To je teška stvar kod teških stvari – ne postoji formula kako se nositi s njima. Knjiga pruža praktične savjete kako voditi kompaniju, odnosno kako zapošljavati, otpuštati, rasti i smanjivati kompaniju, te kada prodati ili odbiti ponudu za prodaju. Autor u knjizi opisuje svoju priču osnivanja, vođenja, prodaje, kupnje, upravljanja i ulaganja u tehnološke kompanije kako bi ponudio suštinske savjete i praktičnu mudrost za svladavanje najtežih problema, svega što nas ne uče niti u jednoj poslovnoj školi. Njegovi savjeti temelje se na anegdotama iz njegova teškog uspona – od suosnivanja ranog pružatelja usluge oblak– Loudclouda, do izgradnje fenomenalno uspješne tvrtke Andreessen Horowitz za ulaganje rizičnog kapitala, u suradnji s kolegom Marcom Andreessenom, izumiteljem Mosaica, prvog popularnog internetskog pretraživača. Horowitz čvrsto propagira svoje stavove iako su ponekad suprotni intuiciji i tradicionalnim pristupima menadžmenta. Kao primjer može poslužiti autorovo razmišljanje kojim preispituje koliko je ispravno zahtijevati od zaposlenika da ne donose samo probleme već i potencijalna rješenja. O autoru: Ben Horowitz suosnivač je i partner Andreessen Horowitza, tvrtke za ulaganje rizičnog kapitala, utemeljene u Silicijskoj dolini koja ulaže u poduzetnike koji grade novu generaciju vodećih tehnoloških kompanija. Tvrtka ulaže u Airbnb, GitHub, Facebook, Pinterest i Twitter. Prethodno je bio suosnivač i izvršni direktor Opswarea, bivšeg Loudclouda, koji je Hewlett-Packard kupio 2007. za 1,6 mil. dolara. Horowitz piše o svom iskustvu i uvidima iz svoje karijere, kao student kompjuterskih znanosti, inženjer softvera, izvršni direktor i ulagač. O njemu su pisali Wall Street Journal, New York Times, New Yorker, Fortune, Economist i Bloomber Businessweek.