Malcolm Gladwell

Točka preokreta

4,00

Nema na zalihi

Težina 272 g
Format 12 × 21 cm
Autor

Izdavač

Mjesto izdanja

Zagreb

Godina

2011

Broj stranica

235

Uvez

Meki

Stanje knjige

Vrlo dobro

SKU: 075612 Kategorija:

Točka preokreta : Kako male stvari mogu dovesti do velike promjene od objave prvog izdanja postigla je status globalnog bestselera. Četiri mjeseca bila je na popisu najprodavanijih knjiga New York Timesa, te čak dvije godine na listi Business Weeka. Ovom je knjigom autor Malcolm Gladwell postao marketinški guru čije znanje danas traže na prestižnim konferencijama i u velikim korporacijama kao što su Coca Cola, Intel, HP ili PricewaterCoopers. Njegove knjige i članci iz New Yorkera čitaju se na poslovnim školama kao obavezna literatura. Zbog uspjeha Točke preokreta neki su ga već okrstili titulom novog mudraca korporativnog svijeta, Peterom Druckerom dvadeset i prvog stoljeća. Knjiga Točka preokreta biografija je jedne ideje, a ta ideja je vrlo jednostavna. Ona kaže kako je najbolji način razumijevanja pojave modnih trednova, porasta i smanjenja kriminala, pretvaranja nepoznatih knjiga u najprodavanijie uspješnice, porasta navike pušenja među tinejđerima ili fenomena usmene predaje te drugih tajnovitih promjena u svakodnevnom životu to da se o njima promišlja kao o epidemijama. Drugim riječima ideje, proizvodi, poruke i ponašanje šire se poput virusa… Drugo obilježje ove pojave jest da male promjene imaju velik učinak, i treće da se promjene dešavaju brzo. Od ta tri obilježja: prvo – zaraznost, drugo – činjenica da male promjene mogu imat veliki učinak, i treće – pravilo da se promjene ne događaju postupno nego naglo i dramatično, najvažije je treće obilježje – ideja da se epidemija može pojaviti ili nestati u jednom jedinom, dramatičnom trenutku, jer podrazumijeva preostala dva obilježja te pruža najveći uvid u uzroke suvremenih promjena. Taj trenutak u razvoju epidemije u kojem se sve može odjednom promjeniti naziva se TOČKA PREOKRETA.